2015-03-16

Måndag. Det bästa som finns när jag vaknar på morgonen är vetskapen om att jag inom kort ska få äta frukost. Jag lever för att äta, istället för att äta för att leva. Var dock sjukt trött i morse så jag började dagen med en Celsius. Alla tabletter som ligger på tallriken är diverse kosttillskott så som omega3, magnesium, D-vitamin...
 

Lät kroppen återhämta sig både lördag och igår. Idag ska jag köra en WOD, får se hur kroppen känner sig. Måste planera träningen på ett annat sätt nu när jag vill köra min egna träning men även kombinera att ta promenad med vänner, då kroppen inte orkar med både och. Ska börja med en ny medicin nu också, så denna vecka ska jag trappa ut den medicin jag har för att nästa vecka trappa upp den nya. Hoppas att det nya fungerar bättre. Efter dagens frukost la jag mig tillrätta i soffan och fortsatte läsa Fifty Shades of Grey, snart klar med första boken..
 

Kommentera här: