2015-03-13

 
 
 
När väckarn ringde i morse ville jag allt annat än att stiga upp. Snoozade femton minuter men var lika trött.. Kollade instagram och ytterligare en kvart passerade, först då tvingade jag mig upp ur sängen. De två senaste dagarna har jag upptäckt att jag mest troligt inte få i mig tillräckligt med mat då jag hela tiden känt mig småhungrig. I morse kokade jag därför ett ägg (brukar bara göra det på helgen) också tillsammans med gröten och två mackor. Ska även lägga till en frukt tillsammans med proteinshaken som jag tar x2/dag, se om det räcker.
 
Efter frukosten var jag fortfarande trött så jag ligger nu och dricker Celsius Apelsin för att komma igång. Solen skiner ute idag, vilket uppskattas då jag ska ut och springa senare. Självklart ska jag inta Prime Pump innan jag beger mig, ska bli intressant och se hur den kommer att påverka mig när jag springer. Provade den ju igår, men då körde jag ju en WOD. Kanske känns annorlunda när jag springer.
 
Jag tänkte springa förbi på apoteket i Lillänge, ska reklamera mina broddar. Igen. Funderar på att ta pengarna denna gång, om jag får reklamera vill säga, och köpa broddar på Intersport eller liknande istället då detta är andra gången på kort tid som dom går sönder. (såg just att det är fredag den trettonde idag, yay! min lyckodag!)

Kommentera här: