2015-03-12

Hade en riktigt skön dag igår! Efter mitt möte hämtade jag ut mitt paket från Grym på Gym. La en beställning förra veckan på proteinpulver, PWO + prime amplify och en shaker. Fick dessutom ett smakprov på en kommande produkt från Prime Nutrition.
 
 
Hade även fått min beställning från apotea. Fyllde på förrådet med kosttillskott, omega3, magnesium, D-vitamin.. Mötte därefter upp fina Emma för en promenad och prat i det fina vädret. Det är alldeles för sällan vi ses nu, men förhoppningsvis ska det bli ändring på det. Jag var fylld med så mycket energi efter vår dejt!
 
 
Idag provade jag Prime Pump innan min WOD (som för övrigt gick hur bra som helst!). Detta är lätt den bästa PWO:n som jag druckit. Jag köpte den med smak av vattenmelon. Måste ge en stor eloge till Prime Nutrition för smaken på alla deras produkter. Nu har dom även gjort lite ändringar i receptet för Whey Complete Choklad, den är nu fylligare och smakar gudomligt gott! Börjar få en samling här hemma..
 

Kommentera här: