2015-03-06

Började dagen med havregrynsgröt, as always. Har haft kontakt med min läkare idag, får olika varje gång, och jag fick den coolaste läkaren som finns på Zätagränd. Det är samma snubbe som opererade bort mitt födelsemärke på magen. Under hela det ingreppet fick vi (jag, sköterskan och en praktikant) svara på olika medicinska frågor som Dr ställde medan han skar och hade sig. Dagens samtal var riktigt bra, jag fick allt jag ville och behöver ha.
 
 
Fredag hela dagen. Det betyder att det är löpning på schemat. Hade tänkt ta mig iväg nu på förmiddagen, men PostNord ringde och meddelade att mina sommardäck till Leo har kommit. Fick förfrågan om jag ville hämta själv eller om han skulle köra ut dom åt mig. Jag valde det sistnämnda, såklart! Dessa kommer nu under förmiddagen så jag får flytta fram träningen lite.
 
Jag är äntligen fullt frisk, eller ja, förkylningen är borta. Igår gav jag järnet på wod:en och det gick riktigt bra. Trots att jag inte hade tagit astmamedicinen innan. Jag hann fem rundor, det är en runda mer än i måndags. Får se hur många rundor jag hinner med söndag. Nu ska jag lägga mig till rätta i soffan och läsa nyaste numret av Runners!
 

Kommentera här: