2015-03-05

 
Då sambon hade kebabonsdag igår, kände jag att jag ville lägga mina "matpengar" på något annat, så jag unnade mig några Celsius. Korkade upp, och laddade inför en Power walk med Mari. Det var halt underlag men det var relativt varmt och skönt. Det var en bra promenad. Under rutten träffade jag även Josefin, en kollega och vän. Vi har pratat i evigheter om att vi ska ta oss ut och träna tillsammans, men vi har som inte lyckats. Vi fick en stund tillsammans igår i alla fall. Mycket trevligt!
 

Har tittat på ett avsnitt av Person of Interest nu på morgonen. Nu ska jag läsa de sista kapitlena i boken jag håller på att läsa för tillfället, Flickan från tjugotalet, av Sophie Kinsella. Låg vaken till tolv inatt för att läsa klart, men jag orkade inte.. Sedan väntar dagens wod!
 

Kommentera här: